BVS otvára kontaktné centrá

30.04.2021 Od pondelka 3. mája Bratislavská vodárenská spoločnosť opätovne obnoví všetky svoje činnosti v plnom rozsahu. Zároveň sa opäť otvoria aj všetky kontaktné centrá, kde môžu zákazníci BVS osobne riešiť agendu spojenú s dodávkou vody alebo odkanalizovaním územia.

BVS prijala veľmi prísne preventívne opatrenia, aby sme v maximálne možnej miere ochránili našich zamestnancov a aby sa ľudia v našom regióne aj počas pandémie mohli na 100 percent spoľahnúť na dodávku vody aj prevádzku kanalizačnej sústavy. Zlepšená epidemiologická situácia v posledných dňoch nám umožňuje vrátiť sa k takmer normálnemu životu a naplno obnoviť všetky služby, ktoré našim zákazníkom poskytujeme,“ povedal generálny riaditeľ BVS Peter Olajoš.

Vo všetkých kontaktných centrách BVS budú platiť zvýšené bezpečnostné opatrenia. Zákazníci BVS musia mať v kontaktných centrách prekryté ústa aj nos respirátorom FFP2 a zároveň musia dodržiavať všetky opatrenia, vyplývajúce z platného COVID automatu.

Od pondelka budú otvorené všetky kontaktné centra v plnom rozsahu vrátane oddelenia vyjadrovacích činností, ktoré zákazníci BVS využívajú na zákresy a technické konzultácie k pripojeniu na siete. Výnimku budú tvoriť iba vyjadrovacie činností na kontaktných centrách v Malackách a Lamači, ktoré túto službu nebudú z technických príčin poskytovať až do odvolania. Aj na týchto kontaktných centrách však zákazníci môžu vybaviť zvyšnú agendu. Zákazníci z tohto regiónu, ktorí potrebujú riešiť vyjadrovacie činnosti môžu využiť niektoré z ďalších kontaktných centier BVS, zákaznícky portál alebo svoje požiadavky zasielať aj e-mailom na  ovc@bvsas.sk.

 
Aktualizované: 03.05.2021 11:16
TlačiťHore

Aktuality