Logo

Zakaznicky portál - tipy a triky

Výhody používania zákazníckeho portálu:

  • prehľadné zobrazenie všetkých faktúr a platieb,
  • aktivácia e-faktúry,
  • jednoduché nahlásenie stavu vodomeru (bez potreby návštevy odpočtára BVS),
  • prehľadná história spotreby vody na vašom OM,
  • správa osobných a kontaktných údajov. 

Údaje potrebné k registrácii nájdete na vašej faktúre. Registrácia je rýchla, jednoduchá a zvládne ju každý.

  1. Otvorte stránku zákazníckeho portálu
  2. Kliknite na odkaz Nová registrácia
  3. Vyplňte všetky potrebné údaje
  4. Dokončite registráciu kliknutím na aktivačný link v doručenom e-maile

 

 

  1. Prihláste sa na zákaznícky portál
  2. Odkliknite check-box "Som zodpovedný"
  3. Skontrolujte alebo zmeňte e-mailovú adresu na posielanie e-faktúr. 
  4. Stlačte OK 

 

  1. Prihláste sa na zákaznícky portál,
  2. kliknite na Osobný profil,
  3. kliknite na nastavenia e-faktúr,
  4. zmeňte e-mail na ktorý sú zasielané e-faktúry. 
  1. Prihláste sa na zákaznícky portál,
  2. kliknite na sekciu Služby
  3. vyberte odberné miesto, na ktorom chcete nahlásiť stav vodomera (ak sa na odbernom mieste nachádza viac vodomerov vyberte číslo vodomera, za ktorý chcete nahlásiť stav),
  4. doplňte stav vodomeru a potvrďte tlačidlom odoslať. 

Nahlásený stav si môžete po odoslaní skontrolovať kliknutím na záložku História spotreby.

  1. Prihláste sa do svojho profilu na portáli BVS.

  2. Na úvodnej obrazovke kliknite na „Chcem si aktivovať službu nahlasovania vodomeru online cez portál BVS – Aktivovať “ čím sa automaticky zruší návšteva odpočtára na Vami vybranom odbernom mieste.

  3. Označte, pre ktoré OM budete stav nahlasovať samostatne cez portál BVS. Túto službu ponúkame zákazníkom s počtom 1-10 odberných miest!

  4. Vyplňte e-mail na ktorý si prajete zasielať notifikácie pred plánovaným dátumom odpočtu na vašom odbernom mieste. Notifikáciu zasielame 5 dní a 1 deň pred termínom odpočtu.

  5. Nahlásený stav si môžete po odoslaní skontrolovať kliknutím na záložku História spotreby.

 

Aktivovaním tejto služby akceptujete, že budete nahlasovať stav vášho vodomera samostatne.

Vyhnete sa tým zbytočným kontaktom, ušetrite svoj čas a budete mať presnejšiu fakturáciu za služby BVS. 

Pozor! Pri nahlásení Vás môže systém vyzvať na nahrávanie fotky stavu vodomera pre kontrolu údajov. Odporúčame preto vždy ofotiť stav na vodomere počas jeho zaznamenávania tak, aby boli všetky čísla čitateľné

 

V sekcií Osobný profil, v nastavení kontaktu si môžete ľubovoľne upravovať e-mailovú adresu a telefónne číslo. Po doplnení nezabudnite označiť ktorý kontakt si prajete, aby sme evidovali ako hlavný.

  1. V prípade ak ste zabudli heslo je potrebné na stránke prihlásenia vľavo dole kliknúť na Zabudli ste heslo?
  2. Vyplňte Váš registračný e-mail a kliknite na odoslať. 
  3. Následne Vám bude doručený e-mail, v ktorom po kliknutí na link Vám bude zresetované heslo a budete mať možnosť si zvoliť nové.
     

V prípade ak chcete zmeniť heslo:

  1. Prihláste sa na zákaznícky portál BVS
  2. Nájdete svoje meno / názov spoločnosti v pravom hornom rohu obrazovky
  3. Z rozbaľovacieho menu vyberte možnosť Zmeniť heslo
  4. Vyplníte všetky potrebné polička a zmenu potvrďte tlačivom Zmeniť