Vážení zákazníci,
vzhľadom na pozastavené zasielanie všetkých faktúr a dokumentov BVS, bude ich rozposielanie spustené dňa 11.1.2024, čo spôsobí ich oneskorené dodanie.
Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu spôsobenú chybou na strane dodávateľa.
Opakované zaslanie e-faktúr vo formáte PDF
Zákazníkom, ktorým bola elektronická faktúra odoslaná dňa 5.1.2024 v skorých ranných hodinách bude dňa 12.1.2024 zaslaná upravená elektronická faktúra.
Úpravu faktúry bolo potrebné vykonať z technických dôvodov na strane dodávateľa. Na faktúre sú opravené niektoré vecné údaje, ktoré boli uvedené nesprávne.
Daňové a účtovné náležitosti faktúry ostávajú nezmenené a sú v poriadku. V zákazníckom portáli sa faktúra zmenila automaticky.
Ak ste už doručenú faktúru medzičasom uhradili, nie je potrebné vykonať platbu opätovne. Pri spôsobe platby inkasom bude faktúra k termínu splatnosti zinkasovaná iba raz.
Opakované zaslanie faktúr poštou pre zákazníkov s chybnými údajmi
Časť našich zákazníkov môže v najbližších dňoch dostať faktúru poštou opätovne. Na faktúre sú opravené niektoré vecné údaje, ktoré boli uvedené nesprávne. Daňové a účtovné náležitosti faktúry ostávajú nezmenené a sú v poriadku.
Ak ste už doručenú faktúru medzičasom uhradili, nie je potrebné vykonať platbu opätovne. Pri spôsobe platby inkasom bude faktúra k termínu splatnosti zinkasovaná iba raz.