Sem vložte text

Nahlásenie stavu vodomeru prostredníctvom nového zákazníckeho portálu

Pre rýchly a efektívny spôsob nahlásenia stavu vodomeru využite nový Zákaznícky portál BVS. Po registrácií na tomto portáli môžete sledovať svoju historickú spotrebu, nahlasovať stav vodomeru, zobraziť došlé faktúry a následne ich aj z pohodlia svojho domova zaplatiť prostredníctvom internet bankingu.
Prihláste sa na náš zákaznícky portál teraz a zapojte sa do súťaže Voda na rok zadarmo.


Prihlásiť na portál


Hlásenie stavu vodomeru prostredníctvom telefónu

Stav vodomeru môžete nahlásiť aj prostredníctvom telefónu na linke call centra 0850 123 122, v pracovných dňoch od 7.00 do 16.00 hod. Pred volaním na linku call centra si pripravte údaje o odbernom mieste: technické číslo, číslo odberu, číslo vodomeru. Uľahčíte a urýchlite tým vzájomnú komunikáciu.

 

 

 

 

 
Aktualizované: 17.09.2020 10:44
TlačiťHore