BVS mimoriadne predlžuje prevádzku call centra a KC v Bratislave

02.09.2020 Bratislavská vodárenská spoločnosť od dnes až do 9. septembra 2020 mimoriadne predlžuje dobu prevádzky svojho call centra, ktoré bude prijímať hovory v čase od 7.00 do 18.00 hodiny. Zároveň v piatok - 4. 9. 2020, mimoriadne predlžujeme zákaznícke hodiny kontaktného centra v Bratislave na Prešovskej č. 48, a to do 16.00 hodiny.

Reagujeme tak na zvýšený nápor volajúcich, čo malo v uplynulých dňoch vplyv aj na dovolateľnosť. „Bratislavská vodárenská spoločnosť sa ospravedlňuje svojim zákazníkom za zhoršenú kvalitu služieb v tejto oblasti. Robíme všetko preto, aby sme služby call centra v maximálne možnej miere poslinili technicky aj personálne,“ povedal P. Olajoš. Zopakoval však, že najefektívnejší a najjednoduchší spôsob ako môžu ľudia vykonať mimoriadny odpočet je cez nový zákaznícky portál.

 
Aktualizované: 02.09.2020 12:40
TlačiťHore

Aktuality